poniedziałek, 4 lipca 2022

Półkolonie końskie w Stajni pod wiślanym wałem

Siemanko!

Dzisiaj jest był pierwszy dzień pół koloni w Stajni pod wiślanym wałem. Na te półkolonie poszłam razem z Hanią😆 i także z moją koleżanką Zosią. Ok. dwa tygodnie temu urodził się w Stajni pod wiślany wałem  źrebak, mała klaczka! Jest słodka, i ma na inię Dancing Daisy, w skrócie Daisy, a jej mama Daga, ale jej właścicielka ją nazwała Dziewa. Mała Daisy jedynie stępuje i galopuję, bo kłusować jest trudno a ona nie potrafi💕 Półkolonia trwa 5 dni, a dzisiaj był dopiero pierwszy. Tego dnia miałam 2 jazd, najpierw na Rafaelu, kucu walijskim, a potem na Elsorze, arabie. Hania jeździła na tych samych koniach tylko w innej kolejność.

W czasie pół koloni nie wiem czy będę wstawiać posty.

Pa pa, do napisania! 💖  


Zdjęcia Daisy jej mamy.




                                                           Mój rysunek 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten nasz polski...

 I wytłumacz to obcokrajowcu...