czwartek, 21 lipca 2022

Pomysł na przeszkodę

Cześć!

Hania dzisiaj jest u mnie na noc, ale nie o tym chciałam napisać😎 

Dzisiaj z Hanią pobiłyśmy rekord skoku z hobby horse. Nasz nowy rekord z hobby horse wynosi 90 cm, a bez 100 cm. 

Ale ja się rozgadałam, więc przejdźmy do rzeczy😆

Wymyśliłyśmy nową przeszkodę. Do zrobienia przeszkody są potrzebne dwa słupki od ogrodzenia dla koni. Następnie znaleźć kij który będzie służył na drąg, można go pomalować lub ozdobić kolorowymi taśmami. 

Najlepiej zaznaczyć wysokości na słupkach, ja zaznaczyłam pisakiem. 

                                                              I oto ta przeszkoda !!!


  
                                                    Inne pomysły na przeszkody.
   



                    
                                            



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten nasz polski...

 I wytłumacz to obcokrajowcu...