niedziela, 4 grudnia 2022

Nasze nowe konie

 Hej!

Dzisiaj przedstawię wam nowe hobby horsy moje, Hani, i mojego brata. Co prawda niektóre z nich nie są wcale takie nowe, ale i tak co z tego. Ja mam trzy nowe hobby horsy: Dove, klacz którą dostałam od babci dwa tygodnie temu, na przed wczesne mikołajki. Drugi to ogier o imieniu Bałkan, którego dostałam na moje urodziny, miesiąc temu. Trzeci to taka klacz Ruffian, źrebak, którego uszyłam z babcią dwa miesiące temu. Nowy koń Hani to: Rołzi źrebak. To siostra bliźniaczka Ruffian, więc pewnie  się domyślacie że zostały uszyte tego samego dnia. Ale za dwa dni będzie miała nowego konia, o imieniu , Ekwador. A za jakiś czas planuje uszyć kolejnego hobby horse. Mój  brat ma jednego nowego hobby horse, który ma na imię Shon i jest wałachem .


PS. Dove to jednorożec, a Shon to żyrafa.😊

 

                                                             To jest Bałkan. 




                                                    Po lewej Ruffian, po prawej Rołzi.

                                       No chyba wiecie co to za hobby ( horsy)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten nasz polski...

 I wytłumacz to obcokrajowcu...